8/10/2012

SALE SALE SALE

Nie od dziś wiemy, że każda z nas uwielbia wyprzedaże! Można na nich zaopatrzyć się w perełkę na którą wcześniej najnormalniej w świecie szkoda nam było pieniędzy lub zaopatrzyć się w rzeczy które są ponad czasowe i bedą pasowały do nas jeśli nawet wyciągniemy je z szafy w jesień, zimę lub inną porę roku... Ja będąc tutaj, w Norwegii, wcześniej nie za bardzo wiedziałam co jest teraz na wyprzedarzach, więc na konkretny łup nie polowałam. Z racji tego, że ciuchów mam aż nadto, nie specjalnie starałam się kupić coś z tego działu. Jednak skusiłam się na kilka drobiazgów...








gumeczki i kolczyki Glitter - ok 13 zł

GinaTricot za dwie pary - ok 12 zł



musiałam go kupić, gdyż mój poprzedni pobił się, gdy ściagałam go przy odprawie :(
zegarek - ok 10 zł



Pędzle Lindex - ok 25 zł za dwa z naturalnego włosia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz